diumenge, 1 de febrer del 2009

MUCHACHADA NUI

Ja m'imagino que coneixeu aquest programa d'humor de la TVE. Jo el vaig conèixer a través d'internet i gairebé no l'he vist mai per la tv, el fan força tard. Aquest nadal he aprofitat per comprar-me les dues temporades editades en DVD i vaig fent petites sessions d'humor.
Només us deixo un petit tast d'una de les seccions que més m'agrada: Celebrities. Aquesta secció parodia a famosos i es increïble com tot i que no s'imita la manera de parlar (com si que fa el Polonia o el Crackovia) clava el personatge a la perfecció.

Us en poso 4, i tot i que tots m'agraden molt, la veritat es que aquests 4 estarien en el meu top ten personal.
Els que no rigueu amb aquests videos ja podeu deixar de passar per aquest blog!
Au a disfrutar a cascoporro!

Manu Chao: "Primero ser humano y luego cantante".


Bono : "Soy tan buena persona que ... es que.. me dan ganas de llorar y todo..."


Paris Hilton :"Garantizo en un 80% el palotismo!"


Robert Smith : "Un dia vi un punto brillante en el horizonte y era mi talento que se alejaba.."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada