diumenge, 1 de març del 2009

JOLIE HOLLAND

Fa uns mesos m'he subscrit a la revista de música Rockdelux i en la suscripció et regalaven dos cd's. Un era l'últim disc de la (mítica) Marianne Faithfull i l'altre de la, per mi desconeguda, Jolie Holland. Estic escoltant els dos discos, però pel que sigui estic escoltant molt el de la Jolie Holland. No sabria dir exactament que és el que el fa especial, reconec que tot i que m'encanta la música em costa molts vegades trobar les paraules justes per descriure-la. Però bé el que us vull dir es que és un artista molt recomanable, que en el "mundillo" músical té molt de prestigi i per alguna cosa serà. Una de les coses que més m'agraden és la seva veu perquè té un punt de duresa però no deixa per això de ser femenina i això m'atrau molt.
Bé us deixo una de les cançons que més m'agraden i a veure que us sembla.


Ah, i posats a fer us deixo també una de les cançons del disc de la dama que va ser capaç de sobreviure al costat fosc de la vida, la gran Marianne.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada